Bij Normaal gebruik en onderhoud met de door mij geadviseerde producten, heeft u 3 maanden garantie op fabricage en afleveringsfouten
van een synthetisch en echt haren (bewerkt) haarwerk.
Op een Haarwerk van Europees onbehandeld haar geeft Uw haarspecialist 6 maanden garantie op fabricage en afleveringsfouten. 
Op een lacefront word geen garantie gegeven.  

Klachtenprocedure

U kunt altijd bij mij terecht met eventuele klachten en deze worden zorgvuldig behandeld. Als het voor mij mogelijk is om de klacht zelf op te lossen, dan doe ik dat terwijl u erop wacht of als daar op dat moment geen tijd voor is binnen vijf werkdagen. Mocht de fout bij de leverancier liggen dan wordt het haarwerk na overleg met de betreffende leverancier, direct ter reparatie retour gestuurd. Aan de hand van het overleg met de leverancier wordt dan bepaald wanneer u uw haarwerk weer op kunt komen halen. Er wordt altijd naar gestreefd dat dat binnen zes weken mogelijk is. Natuurlijk geschiedt dit voor u allemaal kostenloos, tenzij uw klacht een gevolg is van een verkeerde behandeling van uw kant.

Klachtenformulier

Al uw klachten worden geregistreerd op een klachtenformulier. Ik doe er alles aan om u tevreden te stellen, mocht U toch een klacht hebben, die ik niet kan oplossen, dan kunt U deze middels een bij mij verkrijgbare klachtenformulier uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie

anko geschillencommisie logo llein

Uw haarspecialist

(voorheen: Hairstudio de Oase)
Prof.Mr.J.P Oudlaan 13
MCN ( Medisch Centrum Novawhere)
1444HT Purmerend
+31 (0)299-640553
+31 (0)612233162

Social media